Når du vælger både at være elkunde og have en Connect serviceaftale hos Looad, får du fuld udnyttelse af alle fordelene.
Udover vores prisvenlige elaftale, der følger markedspriserne og har en transparent prisstruktur, giver kombinationen af serviceaftale og elaftale hos samme udbyder dig også mulighed for at få refunderet elafgiften inklusive moms.
Vi gør det nemt for dig at være kunde hos Looad, men der er et par vigtige ændringer, når du kombinerer strøm og serviceaftale.
Når du modtager din første faktura, som inkluderer både strøm, Looad Connect serviceaftale og refusion, vil der være nogle ændringer, du skal være opmærksom på.
Din Looad Connect serviceaftale er nu ændret fra bagud faktureret til forud faktureret, hvilket betyder, at din samlede faktura bliver synkroniseret med din strømregning. Ved den første faktura vil du derfor blive opkrævet for tre måneders Looad Connect serviceaftale. Dette sker kun én gang og sikrer at du fremover kun får én faktura fra Looad, der også inkluderer refusion af elafgiften.
Hvis du har brug for yderligere assistance eller bemærker beløb, der ikke stemmer overens, er du altid velkommen til at kontakte os på 30 20 30 80.