Hvordan bruger du Looad Go appen? Hvornår får du en opgørelse? Hvordan skal du forholde dig til elrefusion? Hvordan skal du tolke tallene på din faktura? Vi svarer på alle dine spørgsmål her.
Ja, hvis du ikke har opvarmet din bolig med el og bruger mere end 4000 kWh årligt, eller hvis du er fritaget fra at betale afgifter. Du skal også have et abonnement hos Looad og bruge vores app.
Det får du hver måned. Det sker helt automatisk, at pengene bliver overført til din bankkonto.
Indtil videre fortsætter denne ordning fra SKAT indtil 2030. Men vi håber naturligvis, at ordningen forlænges.
Ja, naturligvis. Du råder fuldstændig over din boks og kan selv bestemme , hvem der må lade fra den og til hvilken pris.
Vi sender dig en faktura hver måned. Du får den tilsendt midt på måneden, og den gælder for den kommende periode.
Du modtager en opgørelse efter en hel måneds forbrug, så vi kan lave en korrekt opgørelse til dig.
Det får du efter første hele måned som kunde.
Nej, ikke en krone. Du betaler kun for det forbrug, du har i appen.
Det skyldes, at der ikke er nogen regulering på området. Det er altså op til det enkelte firma, ejer eller udbyder at fastsætte prisen.
Nej, det gør vi ikke. Vi leverer strømmen til dig til vores kostpris, hvor alle omkostninger er inkluderet.
Ja, du skal betale for den strøm, du bruger. Dertil skal du betale et abonnement på 49,- pr. md. for, at vi håndterer data, opdateringer og refusion for dig.
Ring til os på 30 20 30 80 eller send en mail til hej@looad.dk.
Du skal forsøge at frakoble dit ladekabel og lukke appen helt ned. Derefter skal du tilkoble kablet igen på normal vis. Virker det stadig ikke, kan du få hjælp via appen telefonisk døgnet rundt.
Vi anbefaler, at du bruger vores app og dens hjælpefunktion. Vi sidder klar døgnet rundt.
Ja, det kan du! Du kan tilmelde dig her.
Du bliver kontaktet af vores elektriker inden for 5 hverdage efter bestilling. Har du bestil en express installation så bliver du kontaktet samme hverdag, hvis du har bestilt inden kl 12:00. ellers bliver du kontaktet dagen efter.
Vores installationer er fremtidssikret så hvis du en dag ønsker en 22kW installation. Vi bruger 5G6mm kabel fra eltavlen til ladeboksen i alle vores installationer.
Ja hos Looad kan du godt få udskiftet din gmale ladeboks til en ny.
Ja, dog er vores standard installation kun mulig på alle brofasteøer
Hvis ikke der kan udføres en standard installation, eller hvis du har særlige ønsker til installationen, kan det aftales med vores montør, som også vil lave et tilbud til dig, inden arbejdet udføres.
Du bliver kontaktet af vores elektriker inden for 5 hverdage efter bestilling. Har du bestil en express installation så bliver du kontaktet samme hverdag, hvis du har bestilt inden kl 12:00. ellers bliver du kontaktet dagen efter.
Vores installationer er fremtidssikret så hvis du en dag ønsker en 22kW installation. Vi bruger 5G6mm kabel fra eltavlen til ladeboksen i alle vores installationer.
Ja hos Looad kan du godt få udskiftet din gmale ladeboks til en ny.
Ja, dog er vores standard installation kun mulig på alle brofasteøer
Hvis ikke der kan udføres en standard installation, eller hvis du har særlige ønsker til installationen, kan det aftales med vores montør, som også vil lave et tilbud til dig, inden arbejdet udføres.
Du modtager en faktura hver måned. Du vil typisk modtage en faktura midt på måneden, der gælder for den kommende periode.
Du modtager en opgørelse, så snart det er muligt. Det sker typisk på den tredje faktura. Her vil du kunne se, at din faktura har fået en ekstra side på. Her opgøres den strøm og den pris, du har fået fra sidste periode.
Ja, det skal du. Du modtager en slutopgørelse, efter du er flyttet.
Prisen er høj, fordi markedsprisen er høj. Du kan altid se, hvad indkøbsprisen er for din strøm. Det er nemlig den samme kostpris, vi har. Du kan med andre ord ikke få det billigere end hos os.
Du tilmelder dig her på siden og angiver, hvornår du er flyttet ind.
Hvis du ikke har strøm, anbefaler vi, at du sender os en mail, skriver i chatten eller ringer til os.
Det kan du tro, vi gør!
Det er ikke noget problem. Du beder dem blot skifte dig tilbage. Herefter anbefaler vi, at du kontakter os med det samme. Så arrangerer vi dit skifte, når din binding er udløbet.
Det kan der være flere årsager til.
På kortet i bunden af siden kan du se, om der er forstyrrelser i dit område.
Tjek ellers, om du har betalt din elregning. Hvis ingen af delene løser problemet, skal du kontakte en elektriker hurtigst muligt.
Hvis du har fået en rykker, skal du tjekke, om din faktura er betalt. Hvis du har betalt inden for de sidste par dage, så send os en mail. Så fjerner vi din rykker.
De første to linjer på din faktura er det, du betaler til Looad. Resten er til staten og dit netselskab. Dette er altid det samme, uanset hvilken leverandør du har.
Hvis du har problemer med at betale, anbefaler vi, at du kontakter os. Vi bider ikke og hjælper altid, hvis vi kan.
Det lyder som om, at der er gået noget galt. Vi anbefaler, at du sender os en mail, og så fikser vi det naturligvis.
Hvis du har overtaget en bolig, hvor personen, der boede der før, er død, skal du sende os en mail. Så klarer vi resten og hjælper dig godt på vej.
Ja! Vi leverer og sælger udelukkende grøn strøm.
Ja! Hvis du opvarmer din bolig med strøm og bruger mere end 4000 kWh årligt.
Husk, at Bygnings- og Boligregistret (BBR) skal vise, at du opvarmer med el.
Ja. Hvis du ikke selv vælger din elleverandør. Det kan f.eks. være, du bor til leje og betaler for strømmen over din husleje. Vi anbefaler, at du taler med din udlejer om retten til selv at vælge leverandør.
Vi kontakter dig inden for 1 hverdag.