Er det muligt at få refusion for min strøm i huset?
Er det muligt at få refusion for min strøm i huset? Ja. Du kan få refusion, hvis din bolig opvarmes med strøm, og dit årlige elforbrug overstiger 4000 kWh. Vær opmærksom på, at det er nødvendigt, at Bygnings- og Boligregistret (BBR) bekræfter, at din bolig opvarmes med elektricitet.
Jeg er flyttet, hvad skal jeg gøre?
Jeg er flyttet, hvad skal jeg gøre? For at tilmelde dig skal du blot besøge vores hjemmeside og angive din indflytningsdato. Hvis du ikke har strøm, anbefaler vi, at du sender os en e-mail på hej@looad.dk eller ringer til os på 30 20 30 80, så vi kan assistere dig.
Hvad skal jeg gøre i tilfælde af dødsfald?
Hvad skal jeg gøre i tilfælde af dødsfald? Hvis du har overtaget en bolig, hvor den tidligere beboer er afgået ved døden, bedes du venligst sende os en e-mail på hej@looad.dk. Vi vil herefter tage os af resten og guide dig igennem processen.
Jeg har lige modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre?
Jeg har lige modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre? Hvis du har modtaget en rykker, skal du først kontrollere, om din faktura er blevet betalt. Hvis du har foretaget betalingen inden for de seneste dage, bedes du venligst sende os en e-mail. Vi vil derefter sørge for at fjerne rykkeren fra din konto.
Planlagt arbejde
Planlagt arbejde Der er ingen planlagte opgaver.
Status
Din første faktura med Looad Energy elaftale
Din første faktura med Looad Energy elaftale Når du modtager din første faktura for din Looad elaftale, vil din opgørelse se en smule anderledes ud af følgende årsager: Vi fakturerer en måned forud. På din første faktura er forbruget baseret på et skøn over dit forventede forbrug. Den estimerede pris pr. kWh er baseret på […]
Din første faktura med Looad Connect
Din første faktura med Looad Connect Når du modtager din første faktura for din Looad Connect serviceaftale, vil din opgørelse se lidt anderledes ud af følgende årsager: Fakturadatoen starter den dag, hvor den første opladning er foretaget. Hvis du har en elaftale hos Looad, opkræves du for tre måneders serviceaftale. Dette sikrer synkronisering mellem din […]
Din første faktura med Connect og elaftale
Din første faktura med Connect og elaftale Når du vælger både at være elkunde og have en Connect serviceaftale hos Looad, får du fuld udnyttelse af alle fordelene. Udover vores prisvenlige elaftale, der følger markedspriserne og har en transparent prisstruktur, giver kombinationen af serviceaftale og elaftale hos samme udbyder dig også mulighed for at få […]
Hvordan læser jeg min faktura fra Looad?
Hvordan læser jeg min faktura fra Looad? Der kan være flere grunde til, at din regning ikke ser ud, som du havde forventet. Derfor har vi sammensat en række artikler, der vil guide dig igennem din regning. Hvis du har brug for yderligere assistance eller bemærker beløb, der ikke stemmer overens, er du altid velkommen […]