Forstå looad go
Kom godt i gang med Looad Go App Looad Go-appen er din nøgle til en enkel og fleksibel opladningsoplevelse, uanset hvor i Europa du befinder dig. Denne guide giver dig en hurtig og overskuelig introduktion til de vigtigste funktioner, så du let kan komme i gang. Du lærer blandt andet, hvordan du opsætter betalingsmuligheder, planlægger […]
Er det muligt at få refusion for min strøm i huset?
Er det muligt at få refusion for min strøm i huset? Ja. Du kan få refusion, hvis din bolig opvarmes med strøm, og dit årlige elforbrug overstiger 4000 kWh. Vær opmærksom på, at det er nødvendigt, at Bygnings- og Boligregistret (BBR) bekræfter, at din bolig opvarmes med elektricitet.
Jeg er flyttet, hvad skal jeg gøre?
Jeg er flyttet, hvad skal jeg gøre? For at tilmelde dig skal du blot besøge vores hjemmeside og angive din indflytningsdato. Hvis du ikke har strøm, anbefaler vi, at du sender os en e-mail på [email protected] eller ringer til os på 30 20 30 80, så vi kan assistere dig.
Hvad skal jeg gøre i tilfælde af dødsfald?
Hvad skal jeg gøre i tilfælde af dødsfald? Hvis du har overtaget en bolig, hvor den tidligere beboer er afgået ved døden, bedes du venligst sende os en e-mail på [email protected]. Vi vil herefter tage os af resten og guide dig igennem processen.
Jeg har lige modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre?
Jeg har lige modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre? Hvis du har modtaget en rykker, skal du først kontrollere, om din faktura er blevet betalt. Hvis du har foretaget betalingen inden for de seneste dage, bedes du venligst sende os en e-mail. Vi vil derefter sørge for at fjerne rykkeren fra din konto.
Planlagt arbejde
Planlagt arbejde Der er ingen planlagte opgaver.
Status
Alle Systemer opererer funktionelt. Oplever du udfordringer kontakt gerne support på tlf. 53512000 eller mail [email protected] Venlig hilsen Looad
Sådan læser du din elregning
Sådan læser du din elregning Er du forvirret over din elregning? Ønsker du at forstå, hvad de forskellige punkter betyder? Vi har udarbejdet en guide til dig, hvor vi går igennem din elregning. Din første regning Elaftale: Regningen bliver lavet aconto, hvilket betyder, at du betaler på forhånd for den kommende måned. Hvis du skifter […]
Din første faktura med Looad Connect
Din første faktura med Looad Connect Når du modtager din første faktura for din Looad Connect serviceaftale, vil din opgørelse se lidt anderledes ud af følgende årsager: Fakturadatoen starter den dag, hvor den første opladning er foretaget. Hvis du har en elaftale hos Looad, opkræves du for tre måneders serviceaftale. Dette sikrer synkronisering mellem din […]
Sådan læser du din regning med el- og serviceaftale
Sådan læser du din regning med el- og serviceaftale Er du forvirret over din elregning? Ønsker du at forstå, hvad de forskellige punkter betyder? Vi har udarbejdet en guide til dig, hvor vi går igennem din elregning. Din første regning Elaftale: Regningen bliver lavet aconto, hvilket betyder, at du betaler på forhånd for den kommende […]