Få estimeret dine ladeomkostninger ved opladning derhjemme
Få estimeret dine ladeomkostninger ved opladning derhjemme I Looad-appen kan du nu få vist et skøn over omkostningerne ved dine hjemmeopladninger. Disse oplysninger findes både under Opladning fuldført og i din Ladehistorik . Estimaterne beregnes ud fra dine opladningsdata, offentligt tilgængelige elpriser samt din laders geografiske placering. For at se en mere detaljeret oversigt over […]
Tilslutning af ladeboks på eksisterende installation

Tilslutning af ladeboks på eksisterende installation Hvis du allerede har en godkendt elinstallation til en ladeboks udført af en autoriseret elinstallatør, kan vi nemt tilslutte din nye ladeboks uden behov for yderligere installation. Inkluderet ved udskiftning af ladeboks: Kørsel til og fra installationsadressen. Montering, tilslutning og opsætning af ladeboksen til Looad Connect. Gennemgang af ladeboksen […]
Forstå looad go
Kom godt i gang med Looad Go App Looad Go-appen er din nøgle til en enkel og fleksibel opladningsoplevelse, uanset hvor i Europa du befinder dig. Denne guide giver dig en hurtig og overskuelig introduktion til de vigtigste funktioner, så du let kan komme i gang. Du lærer blandt andet, hvordan du opsætter betalingsmuligheder, planlægger […]
Er det muligt at få refusion for min strøm i huset?
Er det muligt at få refusion for min strøm i huset? Ja. Du kan få refusion, hvis din bolig opvarmes med strøm, og dit årlige elforbrug overstiger 4000 kWh. Vær opmærksom på, at det er nødvendigt, at Bygnings- og Boligregistret (BBR) bekræfter, at din bolig opvarmes med elektricitet.
Jeg er flyttet, hvad skal jeg gøre?
Jeg er flyttet, hvad skal jeg gøre? For at tilmelde dig skal du blot besøge vores hjemmeside og angive din indflytningsdato. Hvis du ikke har strøm, anbefaler vi, at du sender os en e-mail på [email protected] eller ringer til os på 30 20 30 80, så vi kan assistere dig.
Hvad skal jeg gøre i tilfælde af dødsfald?
Hvad skal jeg gøre i tilfælde af dødsfald? Hvis du har overtaget en bolig, hvor den tidligere beboer er afgået ved døden, bedes du venligst sende os en e-mail på [email protected]. Vi vil herefter tage os af resten og guide dig igennem processen.
Jeg har lige modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre?
Jeg har lige modtaget en rykker, hvad skal jeg gøre? Hvis du har modtaget en rykker, skal du først kontrollere, om din faktura er blevet betalt. Hvis du har foretaget betalingen inden for de seneste dage, bedes du venligst sende os en e-mail. Vi vil derefter sørge for at fjerne rykkeren fra din konto.
Planlagt arbejde
Planlagt arbejde Der er ingen planlagte opgaver.
Status
Alle systemer fungerer, som de skal. Oplever du udfordringer, kan du kontakte support på tlf. 53512000 eller mail [email protected]. Venlig hilsenLOOAD
Sådan læser du din elregning
Sådan læser du din elregning Er du forvirret over din elregning? Ønsker du at forstå, hvad de forskellige punkter betyder? Vi har udarbejdet en guide til dig, hvor vi går igennem din elregning. Din første regning Elaftale: Opkrævningen bliver lavet aconto, hvilket betyder, at du betaler forud for perioden. Første gang du betaler, er det […]