Din første faktura med Looad Connect
Når du modtager din første faktura for din Looad Connect serviceaftale, vil din opgørelse se lidt anderledes ud af følgende årsager:
- Fakturadatoen starter den dag, hvor den første opladning er foretaget.
- Hvis du har en elaftale hos Looad, opkræves du for tre måneders serviceaftale. Dette sikrer synkronisering mellem din elaftale, serviceaftalen og refusion af elafgiften.
Opgørelse:
- Abonnementsgebyret for din Looad Connect serviceaftale er fratrukket det beløb, du har til gode fra elafgiften.
- Hvis beløbet er negativt, refunderes det til din konto.
- Negative beløb under 50 kr. overføres til næste måneds opgørelse.
Specifikation:
Her finder du en detaljeret oversigt over din opgørelse.
- Vær opmærksom på, at priserne for Looad Connect og refusion er angivet eksklusive moms, mens momsen er tilføjet i linjen “Samlet”.
- Hvis du ikke har en elaftale hos Looad, kan vi ikke søge refusion for momsen på elafgiften, og derfor er momsen ikke inkluderet i linjen “Samlet for diverse”.
Hvis du har brug for yderligere assistance eller bemærker beløb, der ikke stemmer overens, er du velkommen til at kontakte os på 30 20 30 80.