Strøm
Ofte stillede spørgsmål
Nej, når du bestiller din nye Looad Energy elaftale, tager vi os af at opsige din nuværende elaftale for dig. Vi stræber efter at gøre overgangen så problemfri som muligt. Afhængigt af vilkårene hos dit nuværende elselskab, vil du modtage en mail med information om, hvornår din elaftale overgår til Looad Energy. Du behøver ikke bekymre dig om besværet med at opsige din eksisterende elaftale – vi tager os af alt det praktiske for dig.
Med Looad Energy er der gode fordele for dig, der har en elbil og din egen ladeboks med serviceaftale.
Dine fordele inkluderer:
– Du kan få refusion af elafgiften på 94,6 øre per kilowatt-time inklusive moms, på strømmen igennem din ladeboks.
– Alt bliver samlet på én enkelt opgørelse, herunder din elaftale, serviceaftale på ladeboksen og refusionen af elafgiften.
– Du kan oplade din bil, når strømprisen er lavest, hvilket hjælper dig med at spare penge i dit budget.
Med din elaftale hos Looad betaler du kun 8 øre per kilowatt-time i tillæg, og der er ingen abonnementsgebyrer til Looad.
Nej, hos Looad kan du opsige din elaftale med kun en måneds varsel.
Du vil modtage en faktura hver måned. Normalt modtager du din faktura midt på måneden, og den vil gælde for den kommende periode.
Du modtager en opgørelse, så snart det er muligt. Normalt sker dette på den tredje faktura. Du vil bemærke en ekstra side tilføjet til din faktura, hvor dit strømforbrug og prisen for den foregående periode opgøres.
De første to linjer på din faktura angiver det beløb, du betaler til Looad. Resten af beløbet går til staten og dit netselskab. Disse afgifter er ens, uanset hvilken energileverandør du benytter dig af.
Har du stadig behov for hjælp?
Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig mandag til fredag kl. 10-14.
Har du behov teknisk support, sidder vores eksperter klar døgnet rundt.