Når du bestiller en ladeløsning hos Looad, vil den altid indeholde en Looad moove aftale. Det betyder at du får:
Dansk telefonsupport døgnet rundt: Du har adgang til teknisk support døgnet rundt via telefon på 30 20 30 80. Har du brug for at tale med kundeservice angående din faktura eller andre spørgsmål vedrørende dit produkt eller serviceaftale, er vi åbne mellem kl. 10:00 og 14:00 på alle hverdage.
Servicetekniker på adressen: Hvis din ladeboks uventet skulle opleve hardwarefejl, der forhindrer den i at fungere korrekt, arrangerer vi et teknikerbesøg på din adresse for at udskifte ladeboksen uden omkostninger for dig. Vi stræber efter at være hos dig inden for to hverdage, så du hurtigt kan få en funktionsdygtig ladeboks igen.
Refusion af elafgiften: Vi tager os af processen med at ansøge om og udbetale refusion af elafgiften på 89,5 øre/kWh for den strøm, der er brugt via ladeboksen. Udbetalingen foretages automatisk hver måned.
Ladebonus: Du får årligt rabat på din elregning - helt automatisk. Når du sætter din bil til at lade op, kan vi i fællesskab hjælpe med at stabilisere elnettet. Det sker helt automatisk og uden, du lægger mærke til det. Hvert år opgør vi, hvor meget din ladeboks har bidraget til stabilisering af elnettet. Det bliver du kompenseret for igennem en rabat på din elregning.
Servicetekniker på stedet: Hvis du oplever problemer med din ladeboks, skal du ringe ind til vores døgnåbne supporttelefon. 90% af alle problemer med ladeboksen fikser vi derigennem. Hvis vi ikke kan løse problemet, sender vi en servicetekniker ud til din adresse helt gratis, som undersøger din ladeboks.
Strøm til elbørsens timepris: Med din Looad Moove aftale får du strøm til din bil og bolig til elbørsen timepris. Det betyder, du kan udnytte de billigste strømpriser.
Looad Go appen: Du kan administrere din ladeboks nemt og bekvemt gennem vores brugervenlige app, Looad Go. Med appen kan du tilpasse indstillingerne for din ladeboks og planlægge dine opladninger til de tidspunkter, hvor strømpriserne er lavest.