Opladning i sommerhuset: Frifelt El leverer ladebokse til feriehuse på Rømø

Når foråret kommer, får Frifelt El i Skærbæk travlt. Her går feriesæsonen for alvor i gang på Rømø, hvor de 2.300 sommerhusejere skruer op for elforbruget i feriehusene. Det er Frifelt EL så vant til. Men det er nyt, at mange vil have sat en ladeboks op i sommerhuset til nem opladning af elbilen. Sammen med Looad tilbyder Frifelt EL en samlet ladepakke til gavn for både husejere, lejere og udlejningsbureauer.

Samarbejdet mellem Frifelt EL og Looad er ret nyt. Den sønderjyske el-installatør udfører alle slags opgaver, men er specialiseret i at servicere sommerhusene på og omkring Rømø, hvor de er en meget brugt og velanset virksomhed i ferielandet. Butiksansvarlig Henrik Wolf ser frem til en travl sæson:

“Vi dækker hele Rømø, og når sommerhussæsonen starter, ved vi, at der bliver travlt.”

Frifelt_El_looad_01.jpg

2.300 sommerhuse betyder mange ladebokse på lager

Mens Frifelt gerne får flere opgaver i sommerhusene i foråret, så kan Henrik Wolf se, at særligt efterspørgslen på en ladeløsning ved huset stiger. Flere og flere kommer til Rømø i elbil, og der er omkring 2.300 sommerhuse på øen. Mange af dem har endnu ikke en ladeboks, så Henrik Wolf er klar til at reagere hurtigt“Vi har altid et godt lager – når sommerhusejerne ringer, vil de have boksen op hurtigt,”fortæller han.

Foto: © Looad
Frifelt_El_looad_02.jpg

Nemmere at leje ud, hvis der er ladeboks ved huset

Rømø er et populært feriemål og særligt tyskerne besøger gerne øen, og det betyder at en stor del af sommerhusene på Rømø bliver lejet ud til tusindvis af familier hen over feriesæsonen. Det er også en grund til at Henrik Wolff forventer at sætte mange ladebokse op i år:

“Udlejningsbureauerne anbefaler, at husejerne får sat en ladeboks op. Lejerne vælger i stigende grad huse, hvor der er mulighed for opladning. Det er også ved at gå op for sommerhusejerne nu. De ringer for at få en ladeboks op, så lejerne ikke vælger et andet hus, der har en ladeløsning.”
fortæller Henrik Wolf.

Foto: © Looad

Looads kundeservice hjælper de mange skiftende lejere

Tidligere satte Frifelt El udelukkende boksen op og satte strøm til. Nu kan de levere en samlet pakke med både boks og en stærk serviceaftale. Det ser Henrik Wolf som en kæmpe fordel for deres forretning, og noget han har store forventninger til: 

“Vi sælger nu en mere samlet pakke – ikke bare en stikkontakt. Vi opretter kunden online, og så tager Looad over. De står for service og al kontakt med kunden efterfølgende. Det er en fordel for os, at vi kan efterlade kunden med en samlet set god ladeløsning, vi kan stå inde for.”

Frifelt_El_looad_03.jpg

Samarbejdet er klar til sæsonen

Kvaliteten i monteringen, lokalkendskab, ekspertise og 24 timers kundeservice bliver samlet i ét stærkt samarbejde, klar til når sæsonen for alvor sætter ind og der kommer tryk på ladestanderne på Rømø.

Looad er konkurrencedygtige på prisen,  vi får de varer, vi bestiller, uden de store problemer og vi har et bedre tilbud til kunderne. Vi er helt klar til en sæson med flere elbiler i sommerhusene sammen med Looad,”slutter Henrik Wolf.

Vil du have de samme muligheder i din el-forretning, så kontakt Looads kundeservice her.

Foto: © Looad
Miriam_kundeservice.jpg

Har du brug for rådgivning?

Ring til os på 30 20 30 80 eller skriv til hej@looad.dk.
Vi besvarer mails inden for én hverdag.

Vores erfarne ladeeksperter sidder klar til, at besvare dine spørgsmål og sammen finde den rette ladeløsning.​

Vi hjælper dig godt i gang med din nye Looad Moove-aftale.

Uanset hvad du har behov for, sidder vi klar til at hjælpe dig.​